01

Hikayemiz

1961...Bambi hikayesinin çıkış noktası Beyoğlu'nda Türk kullanıcıların beğenisine sunulan ilk perakende mağaza ile başlıyor. 5 yıl sonra, 1966'da artan ihtiyaca hızlı cevap verebilmek için perakende tecrübesini üretim kolu ile buluşturdu. 1971'de, üretim hattını ve ham maddeye ulaşımı kolaylaştırmak ve daha da güçlendirmek için Arar firmasının itici gücünü firma bünyesine kattı. 

1997 yılında, değişen moda trendlerini ve İtalyan çizgilerini Türk tüketici ile buluşturmak için ünlü İtalyan tasarımcı Paulo Fabio ile el sıkışıldı. Bu hamle ile piyasadaki rakiplerini geride bırakan Bambi, aynı yıl Caterpillar markasını Türkiye'ye getirerek tüketicilerin beğenisine sundu. 

Zaman içerisinde artan talebe hızlı cevap verebilmek ve tüketicilerin Bambi ürünlerine kolay ulaşılabilirliği için mağazalar zinciri oluşturuldu ve bayilik ayağı kuvvetlendirildi. Bugün itibariyle Türkiye'nin çeşitli noktalarında toplam 113 satış noktası İtalyan ekolünü Türk tüketicileri ile buluşturmaktadır.

02

Koleksiyon

Tasarımlarında klasik çizgilere modern yaklaşımları merkez alarak özellikle genç-çalışan kesimi hedefleyen Bambi, koleksiyonlarında sezonun her an yenilenen olmazsa olmaz ürün gruplarını, ayakkabı modasına yön veren en trend ürünleri, zarif gece ayakkabıları ve günlük kullanıma yönelik modern alternatifleri barındırıyor. 

Dinamik ve hızlı perakendeye yön vererek tasarım ve ar-ge ayağını yaptığı yatırımlar ile günbegün güçlendiren Bambi, her zaman "uygun fiyat & kolay ulaşılabilirlik" ilkesini benimseyerek geçmişten gelen üretim, tasarım ve kaliteyi birleştirerek engin moda denizini perakende ve online kanallarda tüketicilerin beğenisine sunuyor.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için tıklayınız.